2008年5月4日 星期日

連體80小時

因為星期五請左假﹗


所以連續有4日假﹗由 30號至3號都會同Justin一齊過﹗


30號放左工就過去太子等埋Justin去Biem羅返之前買果件褸﹗


之後就行左一陣旺角﹗


不過買唔到野﹗


八點book左台食芝士火鍋﹗


地點 : 尖沙咀瑞士餐廳



點左 3個菜


1. 鵝肝配黑飯 2. 什菌芝士鍋 3. 安格斯牛扒


個鵝肝好好味呀~~~~

芝士鍋好大鍋,估唔到我地2個人都食得哂﹗

牛扒唔好味﹗



身後既都係外國人﹗真係好小香港人﹗


短時間都唔會再去食lu~~~


因為唔係太鍾意﹗同埋覺得唔係咁抵﹗


3個菜 $600﹗><


食左差唔多2個鐘﹗


之後再行左一陣﹗


可惜好多野都關左門﹗


之後就一齊返左屋企喇﹗


睇左一套Justin推介既戲﹗


好恐怖呀~~~睇得出係小本製作﹗


講述一家人架車去探親戚中途一家人撞鬼﹗


成個故事好完整﹗真係唔錯~~~


訓醒已經好晏lu~~之後就折禮物﹗


我整既果一本靚靚相簿﹗同埋I Love U 牌既向日葵蛋蛋﹗


可以自己種更有意思~~~



首先用Cutter開左個頂﹗放入種子用滴水法淋濕泥土﹗



希望小葵子快高長大﹗^ ^


整下野食 (其實都係整返熱Carmen既野食)


我地仲睇左 <<Over her dead body>>


因為睇靚太唔易做而認識女星Eva﹗


我覺得佢好靚﹗


唔知點解總覺得佢係巴巴JaJa既女仔﹗


個角色好match到佢﹗


睇左另一套叫 << Misery>>


又係恐怖片,不過係心理上既恐怖﹗


星期五我地2個訓醒之後就出左去唱K﹗



真係唔知幾耐無唱過K喇﹗


仲食左個K Buffet﹗


好開心呀﹗好夾﹗


火鍋 + 好多野食﹗


之後就去左數碼港睇<<功課之王>>


其實之前Shirley話唔好睇﹗


我睇左又唔係咁差wo~~~


個故事都幾得意呀﹗﹗


星期六陪Justin去將軍澳剪頭髮﹗


佢本身剪開果個髮型師無返﹗


叫左第2個剪﹗剪到佢勁唔鍾意﹗


之後去左太古行街﹗


haha~~Justin話對住我咁耐都唔悶wo~~


 


沒有留言:

張貼留言