2008年5月5日 星期一

被愛感覺多麼好

之前咪日日都同Justin一齊﹗


有一日我地去行街買野﹗


我好肚餓之後見咩就話食咩﹗


有間泰國野,我指一指個炸蝦餅﹗


佢就話我 : “ 又食炸野,呢排都成日都食好多熱氣野﹗咁會好易生粒粒﹗


我一聽到就轉身走左﹗


之後我地去左食面﹗


我地都無咩出聲﹗


只見Justin不停按電話send sms


之後直到搭車大家就講返野﹗


我個電話就收到佢個sms


同我講岩岩語氣唔好,佢係擔心我生粒粒,怕我又唔開心﹗


^ ^


其實果幾日假期成日都訓得好晏﹗


通常都係3/4 點訓﹗到 3/4 點先起身﹗


咁我就同佢講覺得浪費左d 假﹗


結束果連體80小時﹗


平時我會send sms同佢講thanks


因為我係好珍惜2個人相處既時間﹗


點知俾佢快過我﹗仲同我講對足我咁耐都唔悶﹗


仲好開心有我陪﹗


um~~~被愛感覺真好


我愛你Justin~~~~


仍要努力維繫2個人之間感情﹗


沒有留言:

張貼留言