2008年5月23日 星期五

Tepanyaki鐵板燒 @ 太古

Justin今日放早岩岩好搭九可以響天橋等我﹗


平時都係我等佢多ga ma~~~


之後我地就過左去太古


Justin同鯊魚張相好搞笑呀~~


不過唔可以post出黎﹗



之後就去左食上次都想食既Teppanyaki鐵板燒



我地order左一個燒羊+魚排+yao魚既set同一個燒三文魚


um~~其實都幾得意ga~~


有個人響你面前燒燒燒切切切調味再將整好既放響你面前


不過味道就一般啦﹗


有d菜燒燶左d~~~


羊肉放得太多調味有d鹹﹗


不過幾十蚊一個人都抵既﹗


買左Mrs Field既Cookies同埋蘆薈茶就去睇<<滅絕生還者>>


係Justin話想睇既﹗


講真套戲好差﹗


個題材都幾好﹗不過個劇情就好差喇﹗完全唔完整﹗


為左核突鏡頭而核突﹗


故事講一種病毒令到成個Scottland俾人放棄左﹗


點知幾十年之後出面既世界又再一次爆發呢一種病毒﹗


女主角要入到去Scottland呢一個禁區去搵解藥~~


其實有更多位可以"扇"情﹗


總之就不知所謂~~~


原來係表弟叫Justin睇﹗


就係之前同Justin睇<<冒險鱷魚>>既表弟


um~~可能真係外國人同我地鍾意既戲種唔同﹗


不過2個人$110我真係寧願睇<<小心有牙>>


可能更加好笑~~~


星期五我又逃工了﹗


唉﹗我需要一個新開始~~~


沒有留言:

張貼留言