2008年5月19日 星期一

恭喜Justin升職

星期五係Happy Friday


星期五亦係Justin接到升職既大日子﹗


我地當然一齊去慶祝啦﹗


其實唔算升職係佢見左第2份工﹗


轉左一個新既Department


有一個新Title : Vxxxx Realationship Manager


(唔係好記得第一個字係咩﹗)


咁快就升左去做Manager~~~


原本Justin而家係 CS1 --> CS2 --> M14 -->M15 -->M16


到星期一佢就會係M16


雖然呢D Grading既野我唔係好知﹗


不過一口氣升左4Grad應該都好厲害喇﹗


我連學都唔返lu~~~因為想成日都陪住你﹗


我地去左食Justin最鍾意既元氣卷同腐皮壽司﹗


其實都有試其他野﹗


不過真係麻麻﹗



個海蝦係幾大既﹗不過我覺得唔夠新鮮﹗味道一般


$18一隻真係好唔抵﹗


如果唔係Justin鍾意食腐皮壽司我真係唔會再黎食﹗


哈哈﹗我叫Justin下次都係買外賣算喇﹗


之後就去左銅鑼灣想買美珍香﹗


因為一件事我又發脾氣喇﹗><


其實我都唔知做咩﹗總之突然angry


對唔住呀~~原本開開心心俾我搞到唔知點咁﹗


之後一齊返屋企﹗


點知爸爸響度﹗


我地2個談左一陣心﹗


最後終於都無事喇﹗


其實我只係唔想你因為我而唉聲嘆氣﹗


我、Justin、爸爸 一齊睇四川既最新情況﹗


: “ Uncle, 你要唔唔要試下蜜糖茶呀~~~??”


Uncle: “ 唔喇﹗我平時食好多糖喇﹗


點解爸爸個答案咁得意既~~~


呢年幾﹗見過爸爸大大話話都十幾次喇﹗


但係Justin一次都未正式同爸爸介紹過我﹗


直到星期五先第一次介紹﹗


(你真係好唔識do~~咁耐都唔介紹我)


: “ Uncle,走喇﹗88”


Justin: “ 呢個係我女朋友Cherry


爸爸: “ Cherry,我認得啦﹗之前見過﹗


不過呢幾句說話發生差唔多響同一秒﹗


我都唔係好聽到爸爸講咩﹗


總之爸爸就係答得好搞笑啦﹗


仲第一次見到Auntie


希望Justin一切順順利利﹗工作開開心心﹗


星期六都係同Justin一齊﹗


星期日就返左學﹗


好支力的一星期﹗


沒有留言:

張貼留言