2008年5月20日 星期二

Training的第一課

星期一係Justin第一日上training既日子﹗


我諗佢應該對於VRM更有概念﹗


佢話Training好似Group Discussion咁傾下計﹗share下﹗


不過就好悶﹗


要到610號先第一日正式返工﹗


我見放工既時候好大雨﹗


於是就膽粗粗咁過去銅鑼灣等佢放工﹗


其實我都驚佢會同同事一齊﹗


不過等左先算啦﹗


其實我都唔知佢幾點放工ga~~~


因為怕阻到佢我全日連sms都無send俾佢﹗


行緊過去CB既時候終於都send左喇﹗


隔左一陣佢就打俾我喇﹗


叫我去利園﹗><


(其實我唔知響邊﹗)


經過好多辛苦路終於都去到喇﹗^ ^


(俾人點黎點去,又大雨﹗)


響途中買左件蛋糕俾佢﹗


哈哈﹗我都唔知點解自己會對佢咁好﹗


七點終於都見到佢喇﹗


佢著住full suit 好型呀~~~


希望呢份新工會俾到更多活力朝氣Justin


之後我地行左一陣﹗


咁就返去喇﹗


我條腰好痛呀~~~~~


(多謝你好傻豬咁響街幫我按摩﹗)


只想記下美好的事﹗


沒有留言:

張貼留言