2008年5月8日 星期四

咩事咁黑仔吖~~

原本plan左星期四我去剪頭髮﹗


Justin就陪fd~~


咁一放工就由灣仔搭mtr去荃灣﹗


六點半就到喇﹗


因為唔知會整到幾多點咁我就買左個包包食﹗


之後仲去左 7 eleven 想買支水飲﹗


點知想俾現金既時候發現個銀包唔見左﹗


明明同Emily Lunch既時候我有俾錢ga~~~


咁應該係我放左響公司個台面﹗><


已經好唔開心喇﹗


咁岩Justin放工打俾我﹗


我就叫佢過黎救我﹗


因為唔想老遠過左黎又無整到﹗


好好彩我有一個幾好既男朋友﹗


Justin差唔多七點黎到﹗佢話肚餓想食野﹗


咁我無理由唔陪返佢ga~~~


我地食左一間好難食既叫做想不起來﹗


一切都麻麻fu fu


個雞扒好似唔係好熟wo~~


個意粉同個飯既汁好似苦苦地既???


個湯好油呀~~~


成個set得個蒜容包同杯野飲係ok﹗勁灰﹗


食到差唔兔8點就過去剪喇﹗


Justin諗住陪我到9點就過去搵fd~~


點知我剪開果個髮型師休息﹗


一星期七日佢得一日休息我咁都中???


唔緊要啦﹗叫第2個整都好啦﹗


點知佢又話要7:30之前到先可以整游離子﹗


叫我聽日再黎過﹗


我地又遲左喇﹗


ai~~~Justin又約左fd 9:30 wo~~


咁我地就行下荃灣啦﹗


又無咩野可以行﹗


總之由放工到返屋企都無樣野好﹗


最好既就係Justin為左我搭左成30個站﹗


雖然咩都做唔成,不過我都好開心﹗


因為我有Justin~~~


沒有留言:

張貼留言