2008年5月21日 星期三

華麗孽緣

一早已經計劃左星期二睇戲﹗


可能計劃左,我個心諗住會見到Justin


個見面既問題希望會解決到﹗


放左工就去旺角睇<<華麗孽緣>>


不過睇之前當然會食左野先﹗


落雨真係好呀~~~


係咪可以Flexible d 下次天氣唔好都係返屋企好d~~~


試左女人街2旁既鐵板王﹗


叫左個牛柳 + 鵝肝 仲加一個羊扒


其實我係對個鵝肝有興趣先食gei~~


不過可能上次響瑞士餐廳食既太好味喇﹗


(價錢其實都差好遠啦﹗)


不過都可以既~~~


我地2個叫左個五成熟既扒﹗


每一次都會比你叫既熟1-2成﹗


heehhee~~我諗Justin都係鍾意西堤果個牛扒ga la~~


下次要試下隔離既一休先﹗


之後就去左睇戲喇﹗


2個女主角都係我鍾意既~~~


覺得佢地2個都好特別﹗


Portman我覺得佢做得好好呀﹗


Scarlett可能個角色唔係太岩佢﹗唔係太大發揮﹗


一個單純一個功於心計


um~~~2個原本好好姐妹,但因為一個男人同誤會而反面﹗


可能人都係自私掛﹗


權力、欲望、財富,每個人都迷失左﹗


可能就只有Scarlett一個人係清醒﹗﹗


可以簡簡單單快快樂樂就夠了﹗


Portman實在附出太多喇﹗


最無辜都係佢地既細佬﹗


人真係唔好犯錯﹗因為有好多野都唔可以返轉頭﹗


後悔永遠都太遲了﹗><


係我定係你既問題呢???


睇睇下戲都可以發嬲﹗


我係咪不知不覺間更年期了﹗


請放鬆點~~~~


不過響我心目中你仍然可愛﹗


沒有留言:

張貼留言