2008年5月11日 星期日

迷蒙蒙去左黃埔

細佬返左大陸見無咩做咪出去行下街再食個飯﹗


首先去左九龍塘﹗


因為朋友仔要搵d design既書參考﹗


去書局悶死我喇﹗


之後諗食咩wo~~~


我想食壽司﹗不過又想去太子行﹗


咁諗住響板前食左之後過去﹗


點知又係勁多人排隊﹗


於是就諗住去九龍城食大盛﹗


點知因為誤會而搭左去黃埔﹗


太肚餓喇﹗所以是但食左太興燒味﹗


我點左個燒鵝飯﹗朋友仔食八寶飯﹗好多餸呀~~



相就好似好靚,不過我覺得個皮唔夠脆﹗



冰震奶茶,雖然好出名不過我無點呀~~


太夜飲我會訓唔著ga﹗



整完游離子之後第一次洗頸﹗


好似無咁子彈頭喇﹗


其實都想食王子之前介紹既 V嘩BBQ﹗


不過都係等多人D先﹗


好想有自己生活~~~


沒有留言:

張貼留言