2008年5月28日 星期三

不愉快經歷@必瘦站

之前必瘦站打過黎叫我去試下佢地既Facial / 減肥~~


減肥我就真係無咩興趣﹗


其實我響海塋仲有7Facial未做﹗


我而家都係諗住試下新野﹗


再睇下轉邊間﹗


(不過當然會等我差唔多做哂海塋果d先﹗)


之前都試過Modern Beauty


不過覺得一般﹗因為整完我覺得好乾﹗


一開始大家都好nice


Manager suggest我做個水份超音波﹗


其實響海塋都有做開超聲波覺得唔錯﹗都想試下第2間係點﹗


成個Facial好舒服﹗個超聲波機係凍左小小﹗


可能佢地知我唔想俾人


所以真係成個過程一d痛楚都無﹗


佢地提議我參加一個$300025格仔既course~~


3種機可以俾我揀超聲波、lazer、另一部我自己揀﹗


其實我唔係咁想做lazer因為我知唔可以曬太陽﹗


一曬就會有好多斑﹗最重要係夏天就黎到﹗我好想去海灘﹗


如果用機就會扣2格﹗用人手就扣1格﹗即係一次都係$240


其實都真係幾抵﹗


不過都係想差唔多用哂海塋先參加﹗


因為我知我自己會無心機去海塋如果參加左呢邊﹗


佢地當然係同我講隔住隔住咁用﹗


其實講左差唔多講左半個鐘﹗


2個人manager一句kay一句﹗


我真係有小小心動﹗


但我知自己唔可以﹗


於是我就話打俾男朋友﹗


Justin第一句就叫我唔好﹗我又諗起Emily又係叫我唔好﹗


於是我再一次拒絕﹗


我話都係想睇多2日個效果先﹗


可能係我咁耐都話唔Join佢地就開始改變態度﹗


佢話而家個效果係最明顯,我返到屋企唔知我點護膚﹗


會影響左﹗(咁我就係想睇下我照平時咁護膚會keep到幾耐﹗)


仲叫我飛左男朋友因為佢唔想我靚﹗


又話我出左個門口就唔會有呢個價﹗


咁間間都係咁講ga la~~


叫我一係俾左訂金先﹗


如果最後都係唔join就當做一次facial


佢話下一次就唔收我千幾收我$800


咁即係焗我Join jei~~~睇唔到有咩分別﹗


其實響海塋最大既問題係成日都擠傷我﹗


Manager就話下次佢幫我整﹗保證唔會整到紅哂﹗


如果我join左下次整到我傷哂咁我仲黎唔黎好呢??


佢仲笑笑口咁話皮膚係你既﹗你鍾意俾人整到傷哂咁無辦法啦﹗


明唔明佢咁既語氣真係好討厭呀~~~~


最後我都係堅持要睇下先﹗


如果遲djoin先返黎﹗


佢就話 咁你下次唔好返黎試喇﹗


其實我唔係好明佢講咩﹗不過都折磨成8-9個字﹗


我只係想走﹗講咩都唔想﹗


可能去卓悅同Modern Beauty都有人陪﹗佢地點惡都有個譜﹗


今次真係第一次俾人咁樣對待﹗


而家真係唔洗錢都唔去果度做lu~~~


好似係佢叫我去試ga wo~~


做咩好似我唔join就係好大罪咁gei????


我好開心自己可以堅持到最後﹗


黑店﹗


沒有留言:

張貼留言