2008年5月10日 星期六

補祝蘇菲生日

原本5月7日係蘇菲生日,不過佢考緊試,所以等到9號先補祝﹗


我地一行5人去左九龍城既籽苗葉食泰國野﹗



(子彈頭第一次同大家見面﹗﹗)


呢間之前同Justin都食過﹗


唔明點解book左台都要等半個鐘以上先有得入~~~


勁熱,叫哂勁辛苦﹗


我地點左好多好多野食呀~~~



豬、牛、雞串燒﹗個沙爹醬好好味﹗



蛋白蒸蝦﹗呢個好鮮味呀~~~不過蒸得老左小小﹗



咖哩炒蟹,好好味呀﹗好想去泰國再食呀~~



我地全部食哂呀~~不過仲有好多咖哩汁食唔哂.......


仲有蒜容包、生菜包、燒豬頸肉、炒金邊粉、泰式拼盤﹗


好大食呀~~~~



大家幾落力食呀﹗﹗



仲有Sammi 既日本手信做甜品﹗


真係飽到有點兒.....


我真係好鍾意一大班人Gathering﹗﹗


一邊傾一邊食一邊笑﹗


每一次都會令我笑到勁支力﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言