2008年5月29日 星期四

奪寶奇兵之水晶骷髏國

放左工去左油麻地同Justin睇戲﹗


頂呀~~VIP都無discount因為套戲係第一個星期上﹗﹗


早知轉睇低清老翻王啦﹗


應該係好好笑﹗不過我覺得Justin會唔鍾意﹗


買完飛就去食野先﹗


時間太趕於是就去食興記煲仔飯﹗


叫左一個咖哩牛筋煲仔飯、羊腩煲仔飯、是椒炒花甲、蠔餅﹗



蠔餅食過N咁多次﹗次次都好味﹗



花甲其實我覺得同蜆好似﹗不過大隻好多﹗


個汁真係好惹味﹗^ ^


不過都係鍾意蜆多d~~~~


個羊腩煲都幾好味﹗﹗


好夠味呀~~~~好香﹗


不過個咖哩味就唔係咁好喇﹗


可能我地2個都唔係好食得辣﹗


同埋有一陣唔知係燶味定係炭味﹗


感覺有點怪怪地﹗﹗


下次都係食d傳統既煲仔飯好d


食食下遲左小小入場﹗


其實睇呢套戲之前我已經知道講咩同埋有咩笑位﹗


因為之前聽過介紹﹗


都可能係聽左個介紹搞到我覺得無咁緊張精彩~~~


不過個伯伯咁老都咁勁﹗我真係想睇返之前果3集﹗


D螞蟻好勁呀~~~


再一次證明主角係唔會死gei﹗﹗hahahaha~~


整體黎講不過不失啦﹗


再等其他新戲上畫先再去睇lu~~~


一直我都想買一部魚眼相機﹗


因為覺得好得意﹗


而家睇中左Fisheye 2﹗﹗


買多個合仲可以潛水既時候都可以用﹗


可以去到20米水深﹗﹗好正呀~~~


我地去旅行既時候可以用喇﹗


等下個月我出左糧就買一部俾自己啦﹗


當係響呢度做滿一年既獎勵啦﹗^ ^


期待~~~


PS: 小葵子可能因為無咩陽光,無咩長大﹗但仍然健康 ^ ^


2 則留言:

  1. 見到個花 甲都留晒口水喇 ....一定好好味~~~~

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗其實真係幾好味﹗下次要去試下﹗^ ^

    回覆刪除