2008年5月7日 星期三

五月的第一個工作天 + 西門町台灣美食

因為之前一直都放自己假,所以直到6號先第一日返工﹗


其實都唔係好想返﹗


因為之前一晚訓我好差,差唔多3點先訓﹗


同埋一諗到返去又係做d無謂野都真係好唔想返﹗


返工果8個鐘真係好悶呀~~


好彩放左工有Justin鍚返﹗


我同佢都想配新眼鏡﹗


見有2張coupond 咪去旺角睇下﹗


不過用左coupnd之後都仲要成 $700 一副﹗


好似唔係好抵wo~


同埋我都係響屋企戴﹗所以都係睇多幾間先﹗


之後就去左食野﹗


因為睇左不眠皇宮個Blog介紹就去左試西門町台灣美食



個set包左好多野﹗


我地揀左拼盤、茄子、腐皮、肉臊飯同擔仔面



款款都OK好味﹗


Justin 叫左杯芋香珍珠奶茶、我就叫左蜜桃玉露﹗


芋香珍珠奶茶勁香好好飲﹗


仲要咁平﹗


抵試呀~~~


之後我地行左陣鯨華同潮特﹗


Justin想買條新牛仔褲、2件shirt﹗^ ^


(放工拍拖拖好開心﹗)


沒有留言:

張貼留言