2008年5月13日 星期二

第一次板前

同朋友分開之後就過返去旺角搵Justin


鬧完交之後第一次見﹗


我地無再講返件事﹗


羅左飛等食板前﹗


要等40張台﹗


不過已經幾好喇﹗


之前試過羅飛要等百幾張﹗


之後就一邊行街一邊等﹗


Justin買左件衫同行左一陣﹗


返到去岩岩到我地﹗


不過點解到我地都要等成3個字先入到﹗


都唔係好記得食左咩喇﹗



最記得個珍寶帶子﹗


因為真係好大好抵﹗


不過可能我唔係幾鍾意食呢d肉質啦﹗


都係鍾意有口感d既壽司﹗



章紅魚一向都係我的最愛﹗


今次試左個章紅魚腩﹗


好味﹗^ ^



蝦膏甜蝦軍艦個蝦真係好好味﹗


不過我又係唔鍾意d 蝦膏﹗


感覺怪怪地﹗



Washabi yao魚好好味~~~



個樣好得意~~~


d salt 要自己加好似有d搞笑wo~~~



行左一陣朗豪坊﹗


買左一副白色太陽眼鏡﹗


我想再佩一副白色眼鏡呀~~~


哈哈而家咩都要白色﹗﹗


2個人始終無可能咩都一致﹗


都係襯我多d~~~heehee



1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2008年5月15日 凌晨2:01

    襯justin 多d wor....
    [版主回覆05/15/2008 11:14:00]不過佢個頭.....都係襯我多D ga la~~~hahaha

    回覆刪除