2008年5月22日 星期四

愛鬥氣

唔知做咩呢排成日都好鍾意鬥氣﹗


差唔多次次見都會發一發脾氣先心熄~~~


好似上次睇戲Justin唔知響邊搵左條 仗筋


睇睇下戲拉高我個 衫就想彈我﹗


原本可以玩返佢﹗


搶左條筋之後彈返佢﹗


不過我就忍唔住即刻發脾氣了﹗


之後佢見我發脾氣佢就唔出聲


不過睇睇下又無事lu~~~


成日都鬥氣好支力呀﹗


可能真係要小d見喇﹗


PS: 上一次種既向日葵發唔到芽﹗


我睇返泥入面既種子變哂黑色﹗


我地用餘下既種子埋響屋外挖返黎既泥﹗


5日之後終於都發芽喇﹗


今晚先可以見到﹗好緊張呀~~~


不過真係好開心﹗^ ^


小葵子要快高長大呀~~~


沒有留言:

張貼留言