2008年5月31日 星期六

黑口黑面的Happy Friday

星期五Justin黎左接我放工﹗


佢之前果晚打通宵牌9點幾先返到屋企﹗


之後訓到3-4點就起身過黎湊我﹗


我應該好開心﹗


不過佢之前果晚掛住打牌無打黎叫我訓先﹗><


而佢又知道佢唔打俾我我會訓唔著﹗


結果果晚我醒左幾次﹗訓得好差~~


其實呢個問題已經發生過好多次﹗


而我又講過好多好多次﹗


可能一班人玩緊既時候要打一個電話係好難﹗


其實我應該明白~~~


但我希望Justin都明白我﹗


其實一個電話點解咁重要﹗我都唔知呀~~~


結果我差唔多全晚都口黑面黑﹗


搞到大家心情都唔好﹗


沒有留言:

張貼留言