2008年5月30日 星期五

大公司的陰暗面

我同Justin做既公司都算係大公司﹗


員工起碼有過千人﹗


仲有好多overseas officesworldwide~~


我的公司有好多怪人﹗


有人日日返黎扮野,扮有好多野做﹗扮足一日﹗


有人日日返黎訓覺,訓足一半時間以上﹗


有人怕自己下屬,怕到咩都唔敢俾佢做﹗


真係好搞笑的文化呀~~~


咁樣會令到人無心機做野,無心戀工﹗


2星期一直為Justin的升職而開心﹗


但估唔到職係升左,但人工同待遇完全無變﹗


要等3個月之後先review


有一部分人唔肯簽合約﹗


但佢地就話: “contract可以唔簽﹗唔會逼大家,但合約一定唔會變﹗


其實如此的待遇試問會有邊個員工會有心機做落去﹗


今日簽左但離去之心一定會很大﹗


根本小小歸屬感都唔會有﹗


可以我唔係HR啦﹗


但一個有歸屬感既員工同一個無既對比﹗


我諗一定會有好大分別﹗


而家我都搵緊工﹗一直都唔知搵咩行業好﹗


而家諗返我都係做私人公司會比較好﹗


睇到Winnieboss對佢又超好﹗


大公司的文化始終唔係咁岩我﹗


希望大家都可以搵到一份自己滿意既工﹗


沒有留言:

張貼留言