2010年1月1日 星期五

迎接2010


2008年除夕我同一班Blog友會面後在戲院內迎接2009~~

今年終於都可以同朋友食個飯﹗很開心﹗^ ^



我地去左Royla Garden內的東來順 (米豬連推介唔知幾星的中菜)

蟹肉扒菜苗好味~~



Size好似細左小小~~



賽螃蟹



樟茶鴨勁好味﹗ ^ ^

可惜無左北京填鴨~~



食下野影下相已經好開心......

真ga~~同你地一齊唔洗諗野好舒服~~


Shirley又染左第2隻紫色~~



哈哈..大頭怪~~



粉紅色的高力豆沙~~



very purple~~



Justin話要有佢個黑頭先突出到shirley個紫頭wo~~




糖果屋~~



曲奇是真的~~



心心相印



洗唔洗咁有型ar!!!???




去左尖東....

點知勁大風~~



有人話個頭亂左唔肯影相~~







之後Justin、我同蘇菲入左去西頁倒數~~

相片copy自Cherry Chan~~



玩game,體罰,罰到間尺都斷埋......=.=



當晚好似有成14個人ar~~



我同阿俊做莊,不過輸左要俾人打.....><

 


 

我好驚條間尺又斷......

 



 

到我喇......

蘇菲驚到要自己圍牆....wahahahaha~~

 


 

間斷左就搵拖鞋....

 


 

我以為好痛所以呆左....=.=

 


 

阿輝俾Justin打...

 


 

之後又係Pictionary~~

開始時同Poly阿輝一組...都係輸左....

 


 

Justin果組都輸左~~

 


 

又係玩蟲蟲~~

 


 

不過Justin對腳重到我根本move唔到.....=.=

 


 

最後我同Carmen、蘇菲、阿9一組...

阿輝仲話我地一定輸,最後我地贏左﹗Yeah~~~真係估唔到﹗

 

之後去左將軍澳食左個早餐,返到Justin屋企都成10點,一直訓到成5點幾﹗好正.....

沒有留言:

張貼留言