2010年1月10日 星期日

再次成為學生的感覺很好


星期六食完晏抖左一陣之後就出門口要去返學喇~~


上星期報左一個Sec & Admiin既課程﹗開學lu~~


心情都好開心﹗


上堂俾我感覺自己仲係好細個ar......


其實我係想搵一份穩定,唔會太辛苦,可以照顧到將來屋企既工~~


我一向都話我要有自己既工作,自己世界﹗唔可以靠哂老公﹗


但屋企始終係第一


諗過好多野,覺得Admin同秘書最岩我﹗


第一堂好大部分都係介紹左呢個course既野,有幾樣功課ga......


感覺Miss都幾勁,有2個Master....


第一堂仲學左響Business世界既10個禮儀 ( Business Etiquette)


連點握手都要學ga~~miss仲同我地每一個人握一次~~


餐桌禮儀、介紹新同事、控制情緒、敲門、聽電話.....


雖然我而家未知呢個course對我將來搵工有無用,不過我聽完覺得好多野都係我未接觸過,未聽過,當係學下新野都唔錯﹗


Lookforward自己畢業~~


其實4月就會完ga la~~好快﹗wahahaha~


第一堂個功課係"搵一隻international cocktail既名"


可能怕我地第2時去到酒會會失禮﹗wahahahaha~~


沒有留言:

張貼留言