2010年1月14日 星期四

繼續COOKING

星期一、二我都好乖咁返左屋企食飯﹗


(遲下開始左做gym,我驚一星期返唔到2次...=.=)


不過因為d漫畫所以我2日都有見到Justin~~


星期三佢陪我去報團,幫媽咪同爸爸參加左一個縱橫遊的華東6天團


$999一個人、Tax $453、Service charge $360、夜遊 $320


呢個價錢去6日已經好抵,仲要搭港龍,真係抵到無朋友﹗


我而家係擔心縱橫遊d領隊導遊服務唔好﹗


上網search過都有幾多唔好既comment~~


希望順利啦﹗佢地玩得開心最緊要~~


其實我都compare過其他旅行社既團,行程差唔多,不過貴500﹗


為左令到佢地知道跟團係咩一回事,我亦都參加了本星期日的一個本地遊 - 東坪洲+吉澳


順便教下佢地點樣用部相機~~


其實我上網search過,我想自己去東坪洲,因為可以多d時間響島上玩﹗


又可以自己一家人帶點食物~~


不過當媽咪知道東坪洲上係無海鮮賣ga......佢就話咁悶~~


所以到最後都係揀返跟團﹗


希望一切都順利,一家人開開心心,之後佢2個到華東都開開心心﹗



我地之後去左Wellcome買送~


再返屋企煮飯仔~~


豆豉凌魚炒介蘭 - 好味﹗


媽咪知道Justin鍾意食年糕,所以未到新年已經整左個俾佢,真係錫到佢咩咁ar~~


wow~~我好幸福ar~~


1 則留言: