2010年1月21日 星期四

叱吒120典禮

20100120 係中學師姐Wendy結婚的日子


同Wendy認識於Day 1 Prefect,佢係我地既Sinor Prefect,一齊On duty我仲記得去過一次camp~~


之後我升左中六,Chem既成績好差,仲叫佢幫我補左一排習


可惜chem最後都係E左....=.=


哈哈...今日佢結婚喇~~好替佢感到開心﹗



婚宴以一個輕鬆的手法進行,Wendy仲一如以往好搞鬼


叱吒120典禮 - 最佳新人


司儀把自己介紹為 "我姓連,大家可以叫我連生" " 大家好,我叫貴子"


"我地係連生貴子﹗"



當晚仲見到好多中學時的老師


有10年如一日的Miss Choi~~



中六班主任Mr Wan


我做過佢果班既班家ga~~



中七班主任Miss Tang


轉下眼中七畢左業都成5年幾lu~~


time flies~~



祝福Wendy # 幸福快樂,連生貴子~~


哈哈...........同學仔問我如果將來結婚會搵邊個做伴娘﹗


um~~其實我未諗過wo~~


到時先算啦﹗


1 則留言: