2010年1月18日 星期一

東平州、印洲塘海岸公園,吉澳風味宴一日遊 II


1點到東平州~~



d水其實好清~~

仲有好多魚~~



見唔見d頁岩ar!!??


好得意....好似餅乾咁....



呢張爸爸幫我影gei~



之後要行半個鐘入去睇更樓石~~



佢地d屋都係羅呢d石整出黎ga~~



又去到天后廟....

哈哈...因為天后係保護漁民ga ma~~我地去既都係島.....



有好多好靚既貝類ar~~

不過唔可能帶走ga~~因為呢個地質公園係受保護ga...如果你唔想破壞環境就要聽話啦﹗



爸爸見人地影又企上去....

後面個媽咪笑佢ar....



野生菠蘿~~

咁得意生響樹上面gei~~



d水真係好清~~

夏天可以黎游水ga~~



可以黎camping~



wow~好特別ar....



好熱




有好多海膽~~



呢張相其實我係指住d海膽...=.=

不過唔緊要啦﹗大家都唔識用部機影到咁都幾好ga喇~~

 


 

我決定上去....(雖然都有d驚﹗)

 


 

好舒服ar.....

 


 


 


 

係時候行返去碼頭喇~~

 


 

可以BBQ~~

如果搵次Summer,一大班人黎BBQ、Camping之後睇日出、遊水、行下山都幾好wo~~

 


 


 

媽咪都影得唔錯~~

 


 

唔知d房係點呢!!!???

 


 

行返碼頭見仲有時間就去左間士多食野....

 


 

爸爸對住杯紅豆冰都咁開心....正傻豬~~

 


 

超滑滑好味豆腐花....

下次黎我都一定要食.....

 


 

mine: 菠蘿冰﹗

哈哈...因為我係菠蘿既fanssssss.....^ ^

愉快的一天又過了....希望佢地個上海trip開開心心啦

 

其實心水清既人會計到個Trip total 8口 2鐘﹗但就用左4個鐘去搭船

 

下次都係自由行啦﹗

沒有留言:

張貼留言