2010年1月27日 星期三

神探福爾摩斯 (Sherlock Holmes)

Yahoo! 電影


星期一睇完,星期二又睇戲喇~~


因為宇珊整親腳我地唔可以去做Gym住~~


而呢套戲我地話睇,話左一個月﹗


仲要星期二響旺角Broadway都係 $40,實在抵睇~~


一放工就過左去MK,下次約宇珊要早小小,因為佢成日都遲到.....=.=


之後我地就去左食 "峰"~~


耐無食掛住隻蝦ar...........


今次試左飛魚子,都幾好味ar~~


哈哈...好似次次都係食果d咁.......


食食下發現夠鐘,即刻過去戲院﹗


唉~~都係睇唔到個opening~~不過睇完哂成套之後你會覺得miss左小小都ok~~


Yahoo! 電影
 


故事主要環繞Holmes同華生點追查Black Magic~~


戲內一直想素造Holmes係觀察力非常強,計算精密﹗可惜我並不太認同~~


整個故事我感到不太流暢﹗


某些位置宇珊與我也跟不上~~


可能我跟我們期望有小小出入﹗


anyway 那些場景,那些服裝,也值得看~~


Yahoo! 電影
 


說穿了Black Magic 也只是掩人耳目的東西~~


如果下一集好評如潮我也可能會看一看.....


如果不是,還是不要看~~


就如New Moon~~


到底會有多小戲可以做到續集也好看!!!????


難呀~~


沒有留言:

張貼留言