2010年1月5日 星期二

扮蟹肉豆苗

其實仲有幾篇Blog未update~~


要講返星期日先,我地起身一齊煮左個Lunch,睇下DVD、漫畫﹗


到差唔多7點就出去香港仔食晚飯~~


今次揀左王家沙﹗


叫左個炒飯、話梅骨、小龍包、菜肉包、豆沙鍋餅


我幾鍾意個話梅骨,下次要自己試下先....



星期一又去左Justin屋企,佢試整響東來順既<<蟹肉豆苗>>


不過扮野版,因為我地無蟹肉,得蟹柳


雖然樣子係差左小小,不過都幾好味ga~~佑佢唔到﹗



是日仲有我煎既蘿蔔糕


係我媽咪整ga~~今次終於都煎到一件件,同埋好味﹗


Yeah~~下次唔好再煎咁燶先﹗heehee~~


好幸福﹗


沒有留言:

張貼留言