2010年1月28日 星期四

Lovely Uncle

尋日Justin爸爸見Justin幫我按摩肩膀,於是問我係咪整親~~


佢仲叫我小心d,要多做伸展運動,以免惡化


當我地訓左之後,Aunt返黎,Uncle又叫Auntie唔好開近我地房既收音機~


我聽到佢話:" 唔好嘈醒佢地"


heehee~~係我地呀......


Uncle見而家樓市高位,佢叫我地都要開始睇下d樓~~


咁即係話響Uncle心入面,我係會同Justin結婚的那一位﹗


Uncle仲會鼓勵我多煮野食~~


佢話" 煮野食可以增加2個人既情趣﹗"


有時候我整野食,預埋Uncle,就算d野食唔好味﹗Uncle都會俾面食2啖~~


每次我問Uncle佢識唔識下我d野食﹗


Uncle都會用好溫柔的聲線同我講 "好呀﹗"


wow~~好開心ar~~


Uncle平時都好好傾,會講好多自己見解俾我地聽﹗


有時有d 得意野佢拍左Movie~~


佢會開俾我睇﹗


雖然我未知自己是否真的可以同Justin一直走到老 (世事難料)


不過我真係好開心,Uncle對我咁好﹗


I Like Uncle very much.....he is very lovely and caring ^ ^



同埋有時我都覺得Uncle好有型


沒有留言:

張貼留言