2010年1月25日 星期一

同Justin一齊的星期五六日

星期五晚返左Justin屋企煮飯仔,是日整左飽汁西蘭花~~


星期六媽咪爸爸去上海lu~


好彩一切都好順利﹗因為佢響茶會已經認識左2位團友﹗


有領隊同團友照顧我都放心左~~


而我就同Justin諗住出左去旺角買波鞋﹗


佢話要鼓勵我做Gym,要送對波鞋俾我~~


不過去之前我地陪uncle去左西環睇樓﹗


佢響西環有個塘樓單位,要租出去,我地去幫眼睇下


雖然地方細細,不過都幾四正~~


Uncle話上一手住到間屋勁殘,佢用左幾萬蚊去裝修~~


呢d我都好明,因為我媽咪都係咁,租左d樓俾d唔好既住客,佢真係可以整到你間屋好恐怖,恐怖都算,最衰係要你花時間再整返好先可以再租俾其他人~~


之後我地搭905去旺角,點知架車行完西隧之後直去大角咀,再轉入去太子,根本上就唔近我地想去既地方~~


我想先去油麻地買飛睇戲先,之後去旺角食野,之後行波鞋街﹗


而家最近波鞋街,不過行左2間鋪就勁肚餓,諗住食米之連一星果間添好運點心﹗



點知激多人,多到連籌都無得派~~~


果時其實已經2點幾,其實根本上就無可能食到﹗


之後我地轉左去食女人街果間西門町﹗wahahaha..........食過好多次lu~~


真係OK好味ga~~佢個魯肉Justin就最鍾意﹗


之後就行波鞋街,我本身係睇中左對Niky既,不過Justin話好大對﹗又唔女仔


最後佢幫我揀左對Puna


其實做Gym都係咁......


之後諗住再去睇下間點心鋪,點知又係勁多人﹗又係連籌都無得羅~~


誇張~~


之後我地見到間好靚既Cupcake~~



食左個好睇唔好食既藍莓檸檬~~


最後去電影中心諗住睇戲,點知我張coupon星期六日唔用得ga~~


頂...即走~~


hahahaha~~返屋企煮飯仔同睇波好過~~


原本約左宇珊星期一去做Gym,不過佢整親腳


都係休息多d好,到底我幾時先可以開始呢!!!????


但我唔想一個人去呀~~


星期六晚Justin出左去同阿俊佢地督波,唉~~


第2朝成9點先返,雖然我都有小小嬲,因為成晚唔訓身體會唔好ga ma


仲要留我一個人響屋企﹗


不過算啦﹗佢都無咩時間同d 朋友玩﹗


佢星期日訓左4個鐘就起身陪我飲茶,之後又買送煮飯~~


是日整左 <<椒汁炒3色椒>> <<麻婆豆腐>> 仲有 <<蕃茄豆腐魚頭湯>>


其實果2個送都係落醬料包,個湯就真係我好俾心機整ga~~


先洗乾淨個魚頭,印乾水用salt 同埋糊椒粉醃


之後煲滾水、放入薑同埋蕃茄待滾~~


用滾油先煎一煎香個魚頭,之後加入一碗滾水,再煮約1-2分鐘﹗


連湯帶魚倒入鍋中,煮20分鐘,再加入豆腐﹗


10分鐘之後就會有好美味的湯飲喇~~


Yeah~~希望Uncle都鐘意la~~


沒有留言:

張貼留言