2010年1月8日 星期五

好油但好味臘味飯~

Happy Friday我地諗左返屋企睇漫畫整臘味飯~~~


放左工我就去左街市買左個油鴨脾、一細條臘肉 (臘肉真係好油ar....=.=)



登登....勁多料的臘味飯完成~~


其實好易整,臘鴨臘肉先出一出水,放小小糖入凍水放入鴨睥臘肉滾大約4 mins~~


煲飯,等15-20分鐘,飯差不多熟透就放入所以洗乾淨的材料~~


除了臘肉及臘鴨外,我地仲有潤腸同埋臘腸~~


一碗好油但好味的臘味飯就完成了 ^ ^


不過下次我地要將材料先切粒~~咁就會更香更好味﹗



是日仲有紫菜湯,不過Justin話唔鍾意我用肉碎,因為痴住左d紫菜佢食唔到﹗


好下次用返肉片啦﹗


今次仲加左d東菜,好似真係好味小小wo~~


haha~~



星期六Justin返左工之後我一個人訓訓訓,訓到差唔多1點﹗wahahaha~~


之後起身整Lunch等埋佢返黎食﹗


用尋日食唔哂既臘味再整多次臘味飯﹗


今次加左小小蔥,好味好多~~


仲有整左茄子,不過今次無上幾次咁入味lu~~


不過Justin都食得好開心﹗Yeah~~



淨左小小,Justin話咁好味唔係唔食哂佢ar....^ ^


沒有留言:

張貼留言