2010年1月3日 星期日

刺陵 (The Treasure Hunter)

Yahoo! 電影
 


身為Jay Fans既我知道阿Jay有新戲當然要去睇啦﹗


不過如果下次都係朱延平先生執導就要再諗諗喇~~


套戲好多地方都唔知做咩!!!???劉"更"宏的角色更不知所謂~~打一打就走了完全沒有交代﹗


我期望會有很多在古墓內的打鬥....但......


一切都強差人意....=.=


幾十蚊可以睇足阿Jay成2個鐘都應該開心既~~


不過佢今次個造型............=.=


阿Jay不如你都係搞返音樂算喇~~~


Yahoo! 電影
 


雖然我看到你很努力去拍戲,但你並不是這類人呀~~


作為你的Fans看到你有很多新嘗試,當然高興﹗


但請不要忘了我們每年都在期待你的new album~~


原本應在暑期推出但現在已經新一年了....=.=


Justin在戲院內睡了


下次還是不要勉強陪我吧﹗知道你對我好﹗


<<Astro Boy>> <<意外>>


沒有留言:

張貼留言