2010年1月17日 星期日

第2堂

今堂我遲大到ar.....


其一我出門口慢,其二等左好耐車、同埋架車慢......


返到去miss講左d telephone skills


點樣對答先得體~~


佢仲叫我地練習多d,要做到好自然....


有得聽我會學得快好多ga~~


之後學左點樣對付demanding customers


就係用Perfect


Polite


Efficient


Respectful


Friendly


Enthusiastic


Cheerful


Tactful


哈哈...有一個唔記得左tim~~


下一堂要準時~~


返完學,因為我星期日要去東平州,所以我返左屋企﹗


仲叫左Celia同我食野﹗


朋友住得近幾時都係good既~~


我地傾左好多野﹗


.....................................................................................................................................


因為某d事我地講起結婚


Justin同我講 "你知我一定會同你結婚ga..."


我 "唔知wo...點解我會知﹗如果我諗過呢個問題,我地應該分左手嫁喇~~"


Justin " 今年買左樓之後就結嫁喇......"


我 " 唔會﹗買樓都用哂你d錢啦﹗仲邊有錢結.....同埋我知你仲有好多自己想做既野未做﹗"


Justin "無錢到時就你出啦﹗wahahahaha......"


雖然佢到最後都唔認真,不過我知佢而家有諗下我地既將來,感覺好開心﹗


2 則留言:

  1. hello~
    你讀完未?
    E個COURSE 有唔有用.... 我都想讀下~
    [版主回覆07/29/2010 17:39:00]哈哈...因為我想轉做admin所以先讀,實質作用其實無咩,係叫做讀過呢d cert~~

    回覆刪除