2010年1月16日 星期六

We are @ I square

星期五放左工之後就過左去tst~~


約左Sammi、蘇菲佢地行下I square.....


不過原來好多野都未開......遲下再行過啦﹗


見無咩野行都係食個Dinner先~~


響Isquare入面好多都係日式野食﹗


我地最後揀左Monster Sushi~~



佢裝修得好過旺角,又大,不過可能新開人都唔算多﹗



食Sushi都係果幾款~~


今次都有叫d平時小食gei~~


燒玉子,可惜真係唔可以同一門比﹗下次都係唔好叫.....



帶子﹗都係金水好味......wahahaah~~



左下: 玻璃蝦   左上: 唔記得


左上都幾好味,因為佢個蝦新鮮


左下就差小小,蝦呢家野都係食峰啦~~



呢個卷都幾好味﹗


佢個汁都幾Creamy~~


好甜芒果應該無人會唔鍾意啦﹗



呢2個卷都好味﹗


其實佢dsushi唔係唔好,不過唔係我最鍾意﹗


不過就覺得佢d卷唔錯﹗幾特別



食完野Shirley都黎埋,我地就去利時行陣街﹗


其實放工食完野,再行街,係1唔夠時間ga~~


我地都係行左一陣就走喇~~


下次再約過啦﹗


.............................................................................................................................


Justin響屋企等我,而我地發生左一個美麗既誤會~~


佢行A路去巴士站等我,而我行左B路返屋企﹗


咁岩我電話無電,我響門口等左佢10分鐘見仲未有人開門.....


於是又走去搵人借電話....


原來佢都響巴士站等左我1X分鐘﹗


wahahahahah~~~


傻人~~


沒有留言:

張貼留言