2010年1月23日 星期六

爸爸生日快樂


12月21日爸爸生日,我同細佬一早就返左屋企,不過要等埋Justin先可以開飯﹗


anyway佢黎左我都好開心﹗


是晚有好多正送



鮑片西蘭花


雖然d 鮑片一般,不過個汁都唔錯,加埋d西蘭花好好味ar~~



素菜炒粉絲


媽咪幾時整呢個都好味﹗



仲有海參炆花膠~


呢個超正,不過d海參就.....個樣又難睇,個味又怪...i hate that~~


其實仲有雞、同燒肉.....仲有個正湯,Justin又飲左4碗﹗Crazy~~



食完飯仲有蛋糕~


你睇媽咪個樣幾開心ar~~



原本想唱埋生日歌,不過........



哈哈....吹蠟燭喇~~


爸爸最緊要身體健康就夠喇~~



仲有要鍚媽咪多d~~大家恩愛d~~



當晚其實仲係我同Justin一齊左33個月﹗


哈哈......真係唔經唔覺,佢同我講我佔據左佢差唔多3年既青春,問我幾時娶佢過門wo~~


如果每一年都可以同你地一齊咁就夠喇~~~


I Love You all~~


不過好似小左一張5個人既合照wo~~


沒有留言:

張貼留言