2010年1月18日 星期一

東平州、印洲塘海岸公園,吉澳風味宴一日遊 I


一早8:45就到了大學站集合~~

之後一團成百人一齊向碼頭出發....



由細個到大我最唔鍾意爸爸既就係佢食煙.......

但知道佢根本戒不了......

其實佢其他方面都很可愛,由細到大都很愛錫我 ^



當日天氣都算不錯,但霞氣很大 (是導遊說的)

 


 


Yeah~~上船~~

先要搭個半鐘船去吉澳~~

 

因為細佬要返大陸玩...所以叫左媽咪個朋友,住附近的一位姨姨~~

 


 

今次跟團除左去郊外行下之外,都想順便教下佢地點樣用我部相機~~

因為佢地23號要去上海喇.....

哈哈...呢張相係媽咪影gei~~

 


 

3個大細路~~

 


 

呢度應該係印洲塘.....有人企響石上釣魚..=.=

 


 

遠望鬼爪岩~~睇唔睇到!!!????有舊可好似手爪形~~~

 


 

泥張應該清楚d~~

 


 
10:30終於都到喇~~

吉澳
 


 


勁like呢張相ar~~

 


 

午餐的地方~~

 


 

我地會先去天后廟同姻緣石..之後先返去食晏~~

 


 

wahahahaha~~佢2個真係好肥ar~~冬瓜咁ar....

希望佢地可以手拖手,白頭到老~~

 


 


 


 

哈哈....我都影一影先~~

 

Justin在我心入面~~

 


 


 

有得shopping,媽咪佢地買左一堆~~

 


 

11點開始食飯~~

除左雞仲有魚、排骨、肉片西蘭花、菜、蝦、蒸魚仔~~

 


 

um~~唔可以話好難食gei~~

響咁既地方算係咁啦

 


 

之後出去碼頭~~

咁多人圍住!!????

又係買野~~

 


 

呢樣野媽咪最岩~~

 


 

12:00 又上船喇~~又要坐一個鐘船去東平州

吉澳好近深圳ar.....

 


 

響條船後面就係大梅沙....

wahahaha~~估唔到....

 


沒有留言:

張貼留言