2010年1月20日 星期三

約會宇珊

上個月宇珊唔開心,不過一直都夾唔岩時間見佢.........


好彩我地都有傾下電話﹗


而家佢無事喇,放低左喇,見到佢咁我都好替佢開心﹗


尋日原本係約出黎買波鞋ga,不過最後2個人都買唔到...=.=


星期一就一齊去做Gym喇~~


好期待ar~~


佢勁乖話2010要學Dance、Drawing、Swimming同做gym~~


我都要加油喇...........



原本我想去食扒,明明而家已經唔鍾意食肉.....


但唔知點解無lala想去食扒


但一去到門口諗起自己個口 d "飛之"


之後就轉左食越南野.........


宇珊真係好得意﹗個Hello Kitty都係﹗



叫左一個2人set,牛油雞亦 (點解同張相唔同ga~~)


下次我要帶宇珊去食下清亭先....


食過佢就知真正好味係點.........



包包同埋串燒


都ok~~包包太軟,不過好香Garlic味~~


串燒都ok~~



軟hoc蟹﹗我睇電視介紹過~~


不過點解我食落會咁油gei..........


同埋d粉好多~~


雖然係咁不過d蟹肉都幾好味


但係我d "飛之"



雞柳炒河


好味,不過油左d~~


個餐仲包左2杯野飲~~


食食食左成2個鐘呀,因為我地有太多野講喇~~


希望2010宇珊有新開始~~開開心心


佢屋企人身體健康﹗



.......................................................................................................................................


食完野我好早就返去搵Justin喇~~


因為發生左d事,佢覺得好煩,其實每一次佢有事我都好擔心,都會想去陪下佢


所以要叫宇珊一個人返屋企,真係唔好意思喇~~


雖然佢響我面前扮無事,不過我知佢一定好掛心


希望件事快d settle啦﹗佢可以開心返最緊要~~


佢同我講點解我地一齊左成2年幾就黎3年,但都仲係好似熱戀、好似第一日一齊咁gei~~


佢話覺得好miracle wo~~


佢話點解我可以鍾意佢咁耐,而一點都無改變


其實我都覺得我地到而家都係好熱戀ga~~


成日都見但都唔會厭


到而家我都覺得佢好funny,同佢一齊感覺好好﹗


因為我真係一心一意咁鍾意佢ga ma~~wahahahahaha


我相信我地會一生一世都咁愛對方﹗


I Love U FOREVER


1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2010年1月22日 下午2:09

    pls get marry soon!!! ^V^
    [版主回覆01/22/2010 15:18:00]哈哈......到時一定預你做姐妹 ^ ^
    你結我都要做姐妹ga...

    回覆刪除