2010年1月7日 星期四

約會Sammi行街買野


星期三Sammi突然約會我﹗


咁good識得主動約我梗係去啦~~


況且我都幾鍾意同Sammi去Shopping~~


放工時因為Justin搞到我遲左成個鐘先到﹗好彩Sammu都無野﹗


Justin猛同我say sorry不過我都仲係好忟~~


行左一陣Langham之後就去左碌琳食法式越南菜


2個人叫左3個菜~~



豬頸肉炒粉絲~~


味道都ok,不過很乾~~痴埋一舊舊...no good



蝦卷濱海


濱海 = 菜上面果塊rice noddle cake~~好吸汁ga~~好味﹗


個卷都ok﹗個汁都好味﹗so this one is better than i expect



雞、牛串燒~~


咩事我咁既樣!!???因為Emily話我戴眼鏡個樣好唔得wo~~


wahahahaha..........不過返工都係戴眼鏡舒服d~~


反正又唔洗見人﹗


講返d串燒,其實唔好味﹗d肉好乾,個汁都唔掂~~


總括黎講呢間野都唔係好得﹗



Sammi真係幾時都咁Funny~~


我仲買左之前睇中左,不過未買既一對短boot~~


因為佢平左原本 $299,而家 $199 ja~~


其實之前未買係因為覺得佢唔值,d料好cheap﹗


而家咪當平平地玩下~~


希望Sammi同大足生開開心心啦﹗睇得中Sammi今次認真左~


沒有留言:

張貼留言