2011年12月31日 星期六

2011聖誕遊廣州


 


黎到行程最後一日,因為之前幾日都好早起身,所以我地今日成11點先起身﹗



12:30 LUNCH

食返之前黎食過既鴻星海鮮酒家﹗

開左一壺茶 RMB 12 一位﹗



想食海鮮,2個人食唔到蟹、鮑魚@ RMB 40一隻、桂花魚 @RMB 70一斤

螺、蛤、聖子死既............

最搞笑我地話D野死哂,個店員話: "唔係呀﹗" 用個網掂D聖子,不過一動也不動﹗



如果唔係開左茶我一定走呀﹗

2個人叫左雞半隻、蟹肉豆苗、排骨、鮮魷炒豆............

落樓 RMB 250﹗完全唔值﹗所以呢間一定無下次﹗



之後去BOOK左返香港直通車,最LAST原來5點,我地食完已經2點,J 叫我揀一個景點﹗

之前做功課搵左3個地方:

廣州有條 "手信街",在 "中山八站" B出口出閘,向前行200米左右,對面便看到一個好大的牌子寫著 "廣州美食園"


 


一德路,乘地鐵 2號線 "海珠廣場" (出口 B1 : 一德路批發市場: 買禮品類) (萬菱廣場: 乾果,文具類出發前先上網查: 一德路 ︰就有商場資料


 


5號線往”黃沙站”D出口上天橋過對面馬路行15分鐘到沙面。



最後決定去沙面,諗住返黎海珠廣場先再行下批發~~~~



去到沙面都有小小失望,因為有D似澳門﹗

但D建築又唔係好特別~~~



不過行行下發覺又幾舒服﹗



STARBUCKS



有時候唔洗趕、行一陣,影下相,抖下﹗

感受下當地人既生活都唔錯呀﹗



其實漫無目的,又唔知去邊,見到咩就影下~~~



其實有好多人影結婚相﹗MODLE 硬照~~~



有時候又有D美食展,我地岩岩食飽無試~~~~



應該叫左繞左沙面一圈﹗



哈哈﹗我同J講叫佢試下影唔同角度,我示範俾佢睇﹗

佢話我影得佢好型~~~

如果佢好似我一樣鍾意攝影就好喇~~~



@ 沙面公園



其實呢區俾我感覺都幾好,乾淨~~~



住響呢度都幾唔錯嫁~~~



自拍婚照~~~



行左大約一個鐘就返返海珠廣場



不過我地無去到批發,亂行,都唔知自己去左邊,好彩最後都搵得返架車﹗



返到香港已經9點,已經唔想再諗食咩,只係響落車果度食左間泰國野~~~

串燒OK、鳳爪OK、春卷OK、但係反而主食炒金邊粉同埋咖哩麻麻﹗

呢個4日3夜韶關、廣州、溫泉、丹霞山、美食之旅順利完成﹗

YEAH~~下一站去韓國!!???



返到屋企見到棵聖誕書"枯"左~~~

沒有留言:

張貼留言