2011年12月18日 星期日

買買買.............

我本身唔算係一個購物狂,有好多野我都係用完先再買,唔會買到屋企一堆堆.............



不過聖誕節就黎到,點都要消費下﹗

同宇珊畫完碟,J 就黎搵我之後一齊行街、食飯、睇戲~~~

我地先去教協、之後去左JUSCO、TIMES、SOGO、世貿...........

誚真行街真係幾支力﹗

J 響TIMES DMOP睇中左件褸,無錯又係褸, 佢就黎有10件褸...........

不過呢件係佢一路以黎都好想要既灰色,$1000又唔係好貴﹗即買~~~




我就響COLLECT POINT買左件冷衫、頸巾同埋一件褸~~

洗錢既感覺都真係幾好﹗

最重要係買到自己鍾意既野............

行完我地又去左EXCELSIOR 食DINNER~~~




12月又有新野,蜜糖RIBS﹗

不過好似平時果個SPARE RIBS 好味D~~~




J 都係揀返扒啦﹗



之後又係睇戲﹗MI 4

沒有留言:

張貼留言