2011年12月28日 星期三

2011聖誕遊韶關 (麗宮國際篇)






經過半個鐘跌跌撞撞巴飛VAN之後終於到達第一晚既酒店麗宮國際

未入酒店AREA,你都以為自己響鄉下,好多爛屋,好多草堆,不過一入去環境都感覺OK~~

我地住既係親水房 RMB 630 包早餐X2 同2次進出溫泉~~~



CHECK IN 都用左成半個鐘,真係好慢呀~~

我地住5樓,露台一望出去就係連綿山脈,景觀都幾舒服﹗



間房都幾大,夜晚浸完溫泉好好訓呀﹗



一出房門就見到個庭園~~

放低D野之後我地決定行一個圈了解下間酒店先~~~



大堂的聖誕燈飾~~



門口



酒店平面圖~~~



酒店前面個湖,一個人都無..........=.=



湖心亭



再過小小就係一個水上樂園,冬天無開,唔知夏天會唔會開喇~~~

不過夏天唔會黎浸溫泉啦﹗



別墅

除左別墅仲有一間叫主樓,有私家泳池、溫泉、9間房,叫價18萬~~~



J 身後既係餐飲樓,是夜晚餐就係響呢度食﹗

酒店有一間中式、一間西式、西式可以食BUFFET / 散叫~~~

BUFFET都幾抵嫁,RMB 98,唔知好唔好食,我地想食中菜多D~~~



好快就繞左一圈又返到酒店樓下~~~



行行下已經5點,我地問過餐廳6點開門﹗上房抖陣就食野﹗



之後就浸溫泉~~~



真係HEA到你唔信﹗




酒店其實位於韶關乳源縣,係瑤族聚居地,每晚8點有一場瑤族歌舞表演,都幾貴 RMB 118,酒店送左一張飛,哈哈.......

不過8-10係浸溫泉黃金時間,我地揀左溫泉~~



6:20 到達餐飲樓,得6台客,小人到呢.............

但有一點好唔明,佢6點開,但係好多人已經食到半飽....=.=

過多30分鐘得返我地一台,你都唔好話唔驚呀~~~



2個人叫左3樣野, 一碟上湯雜姑,聽講呢度D姑好出名,估唔到咁好味,我地清哂~~~



一隻乳鴿,呢個都好味呀﹗



仲有就係焗雞一隻,食雞有雞味~~

呢餐RMB 120,我地覺得好抵食﹗

最重要係好味..........

之後抖完一陣8-10真係浸足2個鐘﹗其實浸溫泉真係幾舒服 ^ ^

沒有留言:

張貼留言