2011年12月11日 星期日

凍冰冰海洋公園遊~~

今年好似好多機會去香港2大樂園~~~

Disney 去左2次 (分別係4月同8月),估唔到連OP 都去2次﹗

今次係J公司包場有免費飛﹗

去之前知道最新既動感天地,岩岩開左可以試玩~~~

4點入場,但我地5:15 先出門口,因為我地訓到差唔多3點﹗



是日天氣真係好凍好凍﹗我地認為山上面應該得9度左右﹗

一入去原本想去海洋館,點知勁多人,應該係日票既人仲未走~~~

人山人海,真係無咩心機排﹗

6:15 係開幕+抽獎,不過唔想等,於是周圍影左一陣相﹗
 



日落了﹗D 海洋動物 ON CHRISTMAS COSTUME 好搞笑呀~~~~

鯊魚


J 入面只係一件T SHIRT 真係勇~~~


戴左頸巾就係聖誕節........=.=

之後去左睇熊貓﹗


工作人員幫佢地準備緊食物,原來聖誕都幾得意,會響石上面加層冰﹗

好可愛呀﹗



飲水個樣都搞笑過人﹗

佢地好似大過之前好多~~~~



呢隻細隻好多呀,佢好耐都無動靜,我地研究左好耐到底係真定假,點知隔左一陣佢就去食飯~~~~


大口大口咁食﹗食得好快呀﹗

又係好可愛~~~~



唔知呢頂帽新定舊款,不過J 有小小想買,最後D Shop Close 左,買唔到﹗



我其實鍾意佢個手掌仔~~~~


入夜了~~~~

搭海洋號上山,第一件事當然去左動感天地,下一篇BLOG先詳細介紹下啦﹗







玩完之後去左OCEN PARK TOWER﹗因為室內唔會太大風應該會舒服D~~~



動感天地VIEW FROM OCEAN PARK TOWER﹗



再去左探下海獅﹗



無咩人,D海獅爬左上石,好近呀﹗

我忍唔住同J 講希望之後既小朋友唔單上響樂園見到呢D動物,可以響野外都見到~~~~



行行下又去返舊機動遊戲果邊,雖然唔洗排,不過都無咩想玩~~~

感覺上海洋公園好小聖誕裝飾﹗



點解佢個節目表整得咁靚.......><


唯一玩左磨天輪,不過超大風勁凍~~~

我地玩緊犘天輪既時間正正就係月球被地球個影完全遮住,真係好浪漫呀﹗

J 話我地好忙,邊玩邊睇月蝕~~~



原本想搭返欖車返去,點知勁多人,所以都係搭海洋號﹗

返到去門口已經10:30............



唯一有小小聖誕氣氛既地方﹗


月全蝕全面睇﹗



好光好圓好大呀﹗是夜天氣真係好到不得了~~~



蝕左小小﹗仲見到個圓形,但見到小小暗左﹗



蝕左一半喇﹗


得返小小,全蝕好難影到呀﹗傻瓜機算係影得唔錯﹗



諗唔到食咩,於是又搭的士去香港仔食泰菜~~~

2人套餐﹗有4樣野,排骨﹗份量真係好多﹗



鹹魚芥蘭 + 海南雞﹗好有雞味WO~~~


大大個菠蘿飯,我地仲有大半食唔哂﹗

其實3個人食就差唔多~~~

真係誠意推介呀﹗ 香港仔<<泰皇宮>>



1 則留言:

  1. 我住香港仔附近都未食過呢間"泰皇宮" >.<
    [版主回覆12/14/2011 23:00:25]推介

    回覆刪除