2011年12月24日 星期六

Simple Life

2011年12月23日係我2011最後一個Working Day~~~

公司開大Christmas Party﹗

玩完就放工喇~~~




今年既聖誕公司交換禮物我得到Thomas Ping Pung Set﹗

SO CUTE.................



之後就去左太古,睇戲 + 食飯﹗

是晚揀左J 朋友阿史工作既餐廳SIMPLE LIFE~~~

其實我唔識呢間餐廳,不過門口真係好多人排.............

好彩識人真係好﹗

一人叫左一個餐,餐湯+包包+MAIN+紅莓茶~~~

是夜餐湯係南瓜湯,可惜唔夠香~~

主菜我揀左燒春雞﹗都幾好味,有D位都幾滑~~

勁愛佢個姑,好多汁,好味~~~



J 呢個係黑毛豬,估唔到D肉咁大件但都咁入味,呢個真係值得推介呀﹗

下次都可以再去食,因為都唔係好貴~~~



之後返到屋企就開波喇,估唔到真係打到﹗

好彩J屋企張飯台夠大﹗



其實我最唔明係點解個波咁大﹗

真係好好玩,好好笑呀﹗不過我地都驚整花個台面會俾人話,下次唔知幾時先可以再玩...................

沒有留言:

張貼留言