2011年12月3日 星期六

Happy Friday @ SML



J 隻腳整親,要去照磁力共振,我幫佢打左幾個電話,平左 $2500,佢話要論我食大餐﹗

哈哈﹗傻瓜﹗其實可以幫佢慳錢,我都好開心﹗



佢一早訂左台話要星期五帶我試下新野 @ TIMES

是日佢揀左11樓既SML,佢有室內同室外,呢日開始轉凍,不過有室外好似特別D,所以都試下坐出去﹗

點解叫SML!!???因為佢每款食物都有3個不同份量~~~



一人一碗湯 (M),一個意大利菜湯,一個魚湯~~~



佢個菜湯無咩特別,反而個魚湯幾CREAMY,好有魚味,不過太濃﹗

一人一碗 (M) 岩岩好﹗



NASCHO (M) 一個蛋黃醬,一個MINT,一個茄醬

3個醬都無咩味,不過呢D脆脆就咁食都無話唔好味﹗



西班牙海鮮飯 (M),海鮮都幾新鮮,仲有雞腿,不過坐室外太快凍........=.=



雖然佢已經黠左幾個火把...........

可惜風大,點都會凍小小...............



LAMB CHOP﹗ (M)

好奇怪佢有D煮濃左既味﹗我地食左小小頂唔住都係換左.............



其實出面都幾黑,每台得一棧暗暗既燈﹗

暗到呢!!!!???



最後佢換左個STEAK 俾我地,都係有小小濃味,不過接受到﹗

STEAK 都可以,不過食落無咩牛味﹗

薯條都OK~~~



SML 介紹﹗



食完J 陪左我去行街,呢SET MIOGGI 好抵呀﹗

$1780 --> $890 (半價),可以有咁多野,真係好抵﹗

試左2日,都幾好﹗希望皮膚可以好D~~~~

沒有留言:

張貼留言