2011年12月12日 星期一

凍冰冰海洋公園遊 <<動感天地>>






海洋號隔離原來就係動感天地﹗

上次黎玩果個大鐵鎚就係其中一個機動遊戲~~~

我地玩完之後同聖誕老人影相,其實2個人已經凍到咩咁,鼻仔紅紅,個頭都吹到亂哂....=.=



可以試新野當然開心啦﹗



上到去右手邊就係呢個千秋,左手邊就係果個大鐵鎚~~~

就咁睇以為無咩點知我地玩完都勁驚~~~~



行前就係呢個轉轉,向前再向後﹗



之後係一大堆攤位﹗射藍球、套圈、射足球、掉豆袋、掉銀仔~~~~

點解個個AREA都係呢幾樣野..........=.=

悶.......



再入小小就係碰碰車仲有新過山車﹗

我呢D當然唔敢玩,J 都係影下相算喇~~~~



我提議不如先玩碰碰車,點知排左一個鐘隊,因為好多人都想排左咁耐自己一架車,可以撞下個FD~~~~



我地都唔例外,一人一架﹗



車手J,幾型呀﹗

不過佢中間有個牌好阻地方,有D人撞左埋去出唔返黎,排左一個鐘,點知就係痴左響果度............> <

我發現個肽唔可以扭到好盡,唔係會向後同打圈﹗

但排咁耐,我不如俾10蚊去第2度玩好過.........=.=



呢個攤位好搞笑,打D青蛙落D花度,不過應該好難~~~



J 話贏個薑餅人俾我,不過............................

我唔想要,我已經過左毛公仔果個年紀~~~



之後排左半個鐘玩呢個千秋,我地都知一定好凍,不過估唔到凍成咁,D風勁大~~~



佢有支扞可以控制上落╴不過 J 驚到唔敢MOVE,因為響上面感覺佢好似就黎成架野要跌落答咁...........

強烈要求如果風大就唔好開呢個GAME~~~

要知道J 有幾驚,睇佢影D相就知,佢亂咁按製﹗



有一張影左自己個手板..........=.=

我地估呢張應該係影月光~~~



最後玩埋個轉轉﹗因為好小人,排左應該3分鐘左右﹗



好肥仔呀~~~

佢可能無得運動肥左,希望佢腳仔無事啦﹗



凍完一大輪,食左個燒魷魚,天寒地凍食真係好正~~~~



之前睇報導明明有6樣新野,其中一樣係BUNGEE JUMP,點解搵極都無,原來因為佢響好角落,仲再原來係跳彈床..........=.=

如果想去睇下個新動感天地,你都係唔好抱好大期望~~~

反而好想去睇下TOY STORY﹗

不過都係等下年啦~~~

沒有留言:

張貼留言