2011年12月18日 星期日

職業特工隊:鬼影約章 (Mission Impossible:Ghost Protocol)

 



又到星期六買一送一,我仲收到電話呢個優惠會有2年咁耐﹗

岩岩上左2套大片,MI 4 同 福爾摩斯,J 話想先睇左MI 4~~~

當然無問題啦﹗ 是日又係$75 2個人﹗

TIMES 地點係好,不過就貴LO~~~

上次MCL $75 係 3D戲,買一送一當然全院滿座,好彩我地早小小買定夜晚既飛﹗

咁即係未來2年我地唔洗JOIN戲院MEMBERSHIP啦﹗哈哈﹗抵抵抵..........



MI 1-3 我應該都睇過,不過無咩印象﹗

以前我連TOM CRUISE 都唔識嫁,直到有個同學話佢好靚仔~~~

靚仔呢D真係見人見志﹗

不過以佢咁既年紀(後排既人話佢 5X歲) ,呢套戲算係拍得好好﹗



都有幾多緊張位﹗

雖然我知道主角永遠都唔會死,但果個氣氛呢套戲真係拍得唔錯﹗


佢仲去左好多國家、迪拜、印度、歐洲,總之好多不同地方﹗

我都幾ENJOY睇佢影每個國家不同既建築物~~~

迪拜呢個沙漠中的綠洲希望我有機會去啦﹗

套戲都係果D啦............

哈哈﹗我志在記得自己覺得有趣既地方~~~

沒有留言:

張貼留言