2011年12月29日 星期四

2011聖誕遊韶關 (市中心篇)







經過左半個鐘車程之後又返到韶關高鐵站,沿途都係呢D地方,真係好落後呀~~~



呢度有3架巴士 (17號前往啟明北路經韶關東站,23號去曲江江畔花園,22號到韶關東站經沙湖路口,我地第2晚間酒店響沙湖公園,一問之下司機話沙湖路口落車行入去﹗)

GOOD﹗其實我都唔識點返酒店,得個地址之前諗住去到東站轉的士,而家有巴士到真係好~~~~



由韶關站到沙湖路口大約15分鐘,不過由路口行入去酒店都幾遠,應該用左5分鐘﹗

好彩出黎有車車到我地路口,係返酒店麻煩小小~~~



酒店位於沙湖公園對五個湖,入面好多鴨仔呀﹗



紅紅綠綠好靚呀~~~



高級大床房 RMB 318,送RMB 20早餐卷﹗

之前諗住唔用出去食,不過估唔到呢度個早餐咁好味~~~

間房都幾好嫁,最估唔到係RMB 318 ,2個人住VILLA﹗

VILLA 即係自己一間屋仔,雖然要上小小山,不過入面幾新呀~~



大大個熱水爐,第一次見D酒店係咁~~~



我地住7號屋仔 ^ ^



放低D野就出動喇,雖然好肚餓,不過想去睇左聽日上去丹霞山既車同埋火車時間~~~



面向韶關東站,呢D巴士就響你既右手邊,有去南華寺,丹霞山........

我地都想去南華寺,不過佢太早CLOSE,食完野趕唔到喇~~~



睇完巴士就搵火車,可惜果度D人都唔HELPFUL,之後去左旅遊中心問,佢幫我地查到6:30 有火車返廣州

其實我都試過響香港查火車時間,不過唔係好識搵~~~

仲問左INFORMATION 韶關人平時食D咩﹗



之後就去左佢介紹既其中一間,木桶飯﹗

叫左一個DUM湯,好似 $12﹗響韶關飲湯都係講緊 $8-$12,真係好平~~~



炒芥蘭、木桶飯



又係雞﹗都OK.......

不過都係酒店既好味﹗



食得唔係好夠飽,加上唔係好想再食"地道野",所以去左KFC 食左2個雪糕、2件雞、2個萄TAR~~

其實想行下超市就返酒店,不過突然間記起韶關風采樓同步行街,我地又試下行過去﹗



今次唔好話地圖,連NOTE都唔記得帶,2條友仔真係盲摸摸~~



步行街~~~

通常做得步行街都應該係果個區既中心﹗



疑似JELLY既鉢仔糕 @ RMB 1,我地食左半個,哈哈.........被騙.....=.=



有好多乾果可以買黎做手信,不過唔識揀,又要上山,所以.................

0 收穫~~



終於行到風采樓﹗



歷史我唔識呀,影左陣相就走喇~~~



哈哈,應該算係一道門~~~



樓下有個石像,J 又睇一餐﹗

好學都係好事黎既~~~



大陸戲院唔知係點呢!!!???



雖然未餓,不過都要食埋晚餐返酒店,去左"本島粥城"

原來係飲茶,2個人叫左蛋TAR 仔(皮脆、蛋滑)、豬骨粥 (無味)、鳳爪(入味)



烏雞湯@ RMB12,呢個個味好濃,正




有人推住點心車,想食咩自己羅﹗

好有細個飲茶既味道~~~



最後食多個魷魚,可惜味道麻麻~~~

之後買左2粒雞蛋果,幾粒柑就搭返22號酒店喇﹗

雞蛋果好似蛋黃咁,好粉,最後J 食左一啖,我食左大半個,留左一個響酒店~~

D 柑就好甜,食哂﹗

可能朝早浸過溫泉又係好好訓............

第3日終於都去丹霞山喇~~~~

沒有留言:

張貼留言