2011年12月30日 星期五

2011聖誕遊韶關 (陽元山景區篇)



我地又好早起身,希望趕到10點去丹霞山架車~~~

酒店早餐係飲茶,自己點,埋單可以扣返RMB 20.....
 
講真咁既形式唔錯,食咩點咩,新鮮熱辣~~



我地叫左成10個點心,扣左RMB 20,都係加返 RMB32,抵到呢...........

豆鼓凌魚陳村粉 (好入味,正),豬肉南瓜腸粉 (滑滑)



鹹水角 (皮太厚),叉燒包、雙皮奶 (香滑)


 

呢個個名好靚嫁,不過唔記得,應該係炸芋泥~~~

都好味﹗小點 RMB 3.8,大點 RMB 9.8,特點 RMB 10.8)

抵食﹗





食到勁飽向丹霞山出發,巴士一程 RMB 16,之前網上面好似話RMB 10,貴左咁多!!!???

最後12點前到達門口票務中心



因為我地諗住搭埋船,於是買左套票 RMB 160,如果分開 門卷 RMB 100,船票 RMB90﹗ 

其實我個心都幾期待,話哂第一次響中國睇山,我真係有期望過好似山水畫咁靚,不過當日天氣好差,不時落雨....=.=



入左門口(要打手指毛),之後等FREE SHUTTLE,問票務無地圖、問入口又係話無地圖﹗

最後不得不放棄又係盲摸摸自己行~~~

唔好信佢5分鐘一班,佢係有客之後計5分鐘,試過搭欖車果個站等左勁耐都無車.............

有車一定要截,唔好等佢埋黎﹗



遊船每個鐘一班,我地遲左2分鐘,於是行左去第一個景區先﹗

陽元山景區,其實每個區都好大,要行哂真係可能要一個星期~~

我地行左差唔多個半鐘,只係行左陽元山票站到雙乳石﹗



無地圖唯有影低D介紹做REFERENCE﹗

當日我地只係睇到陽元石同埋雙乳石



第一站陽元石~~~

鍾意佢D指示牌上面寫埋有幾遠...........


其實佢D路都整得幾好﹗

木板鋪左一級級,落過雨都唔係好滑~~~



行入門口小小已經好靚~~~



努力上上上上上..........

幾經辛苦到左乾元亭~~



望過去陽元石,大自然真係好奇妙﹗

我好鍾意D松樹呀﹗

唔知有無人響山頂個亭上面呢!!!!???



松樹姿態好優美呀﹗

影左D變態相,2個傻人玩左一餐~~~

落到半山,原來呢個位就係影陽元石最佳位置~~



我地就係由上面行落黎,都唔知行左幾多級樓梯呀~~~

之後咁岩有旅行團,我地又偷聽下人地D簡介﹗



仲跟埋人地去雙乳石﹗



用小小幻想啦﹗哈哈.......



上面呀~~~



=.=



唔知點解好多一支支竹仔支撐住舊石﹗

其實有咩作用!!!???



影左陣相就回程喇,因為我地知唔夠時間~~~



呢邊D路就有D爛,不過估唔到好戲在後頭~~


呢條橋就係去雙乳石,我地由車行果邊返出去門口,果邊D路仲好行,又唔洗上落,不過如果你想上去乾元亭就一定要行樓梯~~


好快就出到去"市集",見仲有時間行左一轉,點知雨越落越大,感謝那把傘﹗

我買左一樽柑桔乾,好味呀﹗

諗住上完丹霞山再黎買,點知無機會喇~~~

下一站錦江遊船..............

沒有留言:

張貼留言