2011年12月30日 星期五

2011聖誕遊韶關 (錦江遊船篇)



行左一陣市集,終於都等到2點果轉船喇 (原來要搭成個鐘)

是次船遊有差唔多10位團友﹗

碼頭



前往陽元石必經之橋~~



船長話因為太大霧好多野都睇唔到﹗

呢張係群象過河﹗又幾似WO~~~

有時蒙蒙地都唔錯呀﹗



我地對住張遊船LEAFLET,對下到邊......

點知船長話張野唔岩........=.=



呢座就係丹霞山﹗

就咁望好似唔係好高~~~



有團員話睇到D CABLE CAR﹗

我地睇唔到﹗



靚~~~



好似保齡樽



6指琴魔,中間果個係介指...=.=



到左提霸就係時候折返喇~~~~



因為我想丹霞山上自己一篇BLOG,所以.............

哈哈﹗其實如果你問我RMB90值唔值,我會答你好唔抵呀﹗

可能天氣好會好好多掛~~~

沒有留言:

張貼留言