2011年12月10日 星期六

每逢大節前夕學會都會比較忙!

一人公司更慘總有分身不下的感覺 =.=

不過我都幾享受忙碌,工作上所帶來既滿足感。

剛過去的星期五一整日把時間花費在"與特首後選人對話"的活動上

根本做唔到其他工作!

不過當J說在電視直播中見到我。

我其實暗喜,開心學會知名度提高!

雖然六點回到公司工作至八點半,但那天是值得紀念!

下星期四會員聖誕gathering又會忙上幾日

不過只要再一撐多一個星期就可以了! 

聖誕節的十天假期等我丫! 

Hon Treasurer 話會加我人工,希望一月就會有啦~~~~

原本計劃二月去韓國滑雪,不過如果3月個Conference要如期舉行我應該又會分身不下.......

不過如果真係搞得成又會係一個唔錯既經驗﹗

哈哈﹗其實我真係搵到份自己喜愛既工作﹗

希望BOSS可以繼續俾唔同機會我~~~

想了解我既工作 可以去我學會網站 www,hkiud.org

沒有留言:

張貼留言