2011年12月4日 星期日

那霸沖繩料理


星期六見CITI 響UA 同MCL 有2D 及3D 戲飛買一送一

於是提議同J出去行下睇下戲﹗

<<田田歷險記>> 3D --> $75 FOR 2



買一送一咁抵都驚會好快FULL,於是我地又揀左無咩人既太古﹗

又有UA 又有MCL,一定有位啦﹗

是夜J 帶我去食沖繩料理~~~~



格局同食物都類似上次我同佢生日去食既樂宴﹗

唔知點解連星期六既夜晚都咁小人,希望唔好咁快就無左啦~~~

我覺得佢既食物都OK~~~

一人一個小食,雪菜+魚乾~~~



$40 蚊 4片3文魚,都幾新鮮~~~



原本我地想試下螢光魷魚,不過侍應話唔岩季節,介紹我地食甜蝦XX,佢話味道差唔多﹗



細到連相機都FOCUS唔到呀............><

不過味道幾特別,甜甜地,D蝦好爽,都幾得意~~



墨魚汁湯,顏色就幾特別,不過飲落同普通面豉湯差唔多﹗



J 揀左鵝肝飯,有一個湯同2粒牛蒡.........

我未食前 J 話應該係蓮AO~~~



D 鵝肝都幾好味,J話佢勁LIKE~~~

不過佢上面果D應該係蘿蔔蓉煮成既汁濃味左小小.............

搶左鵝肝小小味﹗



我揀左豬肋骨湯沖繩面~~~

個湯幾好飲,不過沖繩面有小小似公仔面X烏冬,2個都係我麻麻地既﹗

不過佢好抵有3件豬肋骨~~



真係好飽肚呀.............> <



侍應叫我加呢隻有酒味既辣油落個面度﹗

不過聞落真係好怪~~~



總括呢間鋪都OK,會再黎食﹗

食完野之後 J 好想搵間BAR睇波﹗車路士對N'CASTLE,最後佢決定搭的士由太古去銅鑼灣怡東酒店~~~~

原來行東區走廊好快就到﹗

差唔多 $40,原來睇波有MINIMUM $150,我地岩岩食完野,根本上食唔到其他,所以我地轉左坐BAR台﹗

環境好好,氣氛好好﹗仲贏左波﹗ YEAH~~~

沒有留言:

張貼留言