2011年12月18日 星期日

團購 畫碟


不出所料,上星期真係忙到嘔,呢個星期好小小,不過都KEEP住有野要做,好想快D放假呀﹗

加油撐多一個星期﹗

上星期六日好多活動,又買左好野,真係開心~~~




一早起身先同宇珊去左灣仔畫碟,之前佢團購左 $48﹗

都幾抵,下次試下ART JAMING~~




人地果D好靚呀﹗

黎之前我想畫花,之後轉左想畫熊仔,再之後轉左薑餅人,最後畫左聖誕樹

點解轉黎轉去!!!!???

因為我本身無咩藝術天份,畫咩唔似咩............



宇珊畫畫好叻,佢畫杯﹗先搵參考~~~




起稿



我起完稿上既第一層色~~~



經MISS指點後,我之前以為佢燒完會自己有層次﹗

可惜我都係做唔到﹗



認真製作中...................



我的小學生作品~~~



點解宇珊可以整到隻杯完全唔同左............!!!!???



好靚呀﹗



完成~~~



我地就係用呢D工具畫畫喇﹗

其實真係好耐無畫野,不過都幾開心呀~~~

下一站SHOPPING

沒有留言:

張貼留言