2011年12月20日 星期二

SHIRLEY 生日快樂



FORM 5 GATHERING 完第2晚我地又約出黎喇,因為同SHIRLEY興生~~~

佢揀左位於尖咀既法國餐廳老富昌~~~

(咩事法國餐廳叫呢D咁既名.........)

希望你考到PHD啦﹗



食野之前同蘇菲去左佢媽咪公司,因為佢媽咪送左2張去廣州既車飛俾我﹗

哈哈﹗多謝AUNTIE~~~



K  11 門口既金沙聖誕樹~~~



應該係假既~~~



終於開餐,5個人叫左5個4COURSES 既晚餐~~~



一人2件包包~~~

面脆、內軟,都幾好味,我2個都食哂~~~



頭盤: 焗姑沙律、田螺、3文魚PANCAKE X 2仲有CESA SALAD~~

5個味道都係正常唔係特別出色~~~



飲完湯之後就上主菜,我地張台好大,佢猛話唔夠位~~~

原來係要響台上面將個飯倒入呢舊大芝士度,用飯既熱力溶小小芝士﹗



之後撈撈撈,就做左呢個咁特別既黑松露蘑姑飯~~~



我地睇住成個過程感覺都幾得意~~~~

最估唔到個飯仲要咁好味﹗下次我會再黎食............




SAMMI'S PICK: 雞扒天使面~~

雞肉都幾滑~~~



我揀左RIB EYE~~

呢個第2好味~~~



佢地3個~~




黑色果堆就係松露~~~



SHIRLEY最愛RIBS~~~

呢個都OK,不過好多骨,無肉............



虎蝦牛柳

賣相10分,不過個牛太乾~~~



之後就叫甜品﹗



3個梳扶里~~



港女.............=.=



燉蛋


 


心太軟,唔知伕3咪我地玩得太耐,唔流~~

味道OK~~~

我地傾下IWIN 結婚做姐妹既野,咁就11點幾喇﹗

第2日仲要返工,不過都開心大家有時間出黎見下............

沒有留言:

張貼留言