2011年12月29日 星期四

2011聖誕遊韶關 (溫泉篇)



夜晚溫泉勁多人呀,不過呢度話大唔大話細唔細,有時候都可以2個人一個池~~~

到第2朝我地一早起身食早餐﹗



呢度早餐有你見到都唔敢食既沙律X4款,粟米、蕃薯、菜、姑、腸仔、炒面、茄汁豆、火腿、熟蛋、粥、面包、瑤族糉、不過食物唔夠熱.........



早餐對住出面個湖,間屋後面就係溫泉,一陣又浸~~~



是日有小小凍,浸到個身暖哂真係好舒服嫁~~~



最估唔到既就係原來朝早無咩人,我數過應該唔過20人﹗

所以我地又試勁影相~~~



不同既中藥池~~~



我地浸完一個又一個,又浸左成個半鐘~~~



不同池有不同功效~~~


環境OK~~



驚污JOE,所以無玩魚魚池~~~



浸完再訓一陣熱石,正~~~



瀑布!!!???



十二生肖~~~



呢幾個池好熱呀﹗

如果開埋水上樂園果邊應該可以足足玩2日﹗


俾個大概印象大家呢幾個地方既分布,下次有機會會跟團去大峽谷,如果住我地間酒店真係唔知可以點去﹗

好多人都會響大布住一晚之後第2朝入去﹗

我個人黎講會鐘意海泉灣多小小,因為各方面都做得好D~~~

同埋交通方便﹗下次試下去古兜先﹗

CHECK OUT完就返返去韶關市中心喇~~

沒有留言:

張貼留言