2013年7月10日 星期三

新海怡廣場

唔講唔知原來海怡入面有一個商場係有好多傢私鋪,質素仲幾唔錯~~~

呢日落雨 & 原來新海怡廣場位置都幾偏僻,所以我地直接由屋企搭的士去﹗


由26樓開始行落黎,雖然唔係層層都賣傢私,不過都有好多不同Style~~

裝修真係同結婚一樣,簡單又有、豪裝又得﹗

右下果一間有好多件野我都好鍾意呀,原來同一件物品,Design 過後可以係咁我意~~

我地由4點幾行到7點都未行得哂,其實佢除左傢私仲有好多牌子Outlet﹗

狗狗用品店

等埋個有尺寸既圖出左之後就可以定下用咩傢私喇﹗


行完之後奶幻請我地食泰國菜,當然係去香港仔果間啦﹗

柚子沙律、咖哩牛腩、炒金邊粉、泰式蜆、鹹魚芥蘭,再加2杯特色飲品~~

3個人食到好飽呀

沒有留言:

張貼留言